وزیر نیرو بر توجه به اهمیت توزیع عادلانه آب در کشور تاکید کرد

وزیر نیرو در حاشیه بازدید از موزه آب با بیان اینکه امروز ما به خاطر عدم توجه به ارزش ذاتی آب در اقصی نقاط کشور دچار مشکلاتی شدیم که باید بتوانیم این مشکلات را تا حدود زیادی مدیریت کنیم گفت: اولین موضوع، توزیع عادلانه آب در سطح کشور هست که نیاز به توجه ویژه دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد ، علی اکبر محرابیان در بازدید از موزه تاریخی آب یزد ادامه داد:
اولین موضوع که شاید توجه به ان ما را از خیلی مشکلات رهایی دهد مشارکت همه ذینفعان در توزیع آب هست که  میتواند ما را در مدیریت منابع آب  کمک کند.

وی از پیگیری و برنامه وزارت متبوع خود برای مد نظر قرار دادن رعایت عدالت و توجه به ذینفعان در توزیع آب خبر داد و یادآور شد: باید بتوانیم با مدیریت های در سطح ملی و منطقه ای رضایت مردم را در این خصوص جلب کنیم.

محرابیان، عدم سرعت کافی اجرای حوزه های آبی در کشور را مشکل سال‌های اخیر این حوزه دانست و گفت: از این بابت هم ضرورت دارد با تجهیز منابع و بکارگیری امکانات و بسیج کارشناسان، مدیران،شرکتهای پیمانکاری و مهندسی و مشاور، پروژه های خود را سرعت بخشیم.

وی اضافه کرد: در سال 1401 برنامه ای که مد نظر داریم این است که پروژه های عمرانی  بویژه در حوزه آب را با سرعت بیشتری هدایت کنیم تا امسال شاهد یک کارگاه گسترده عمرانی برای پروژه های آبی در سطح کشور باشیم.

کد خبر: 2754
  تاریخ خبر : 6 فروردین 1401

اخبار و اطلاعیه ها

مقاله های برگزیده

آموزش

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : یزد، چهارراه شهدا، ابتدای خیابان قیام
  • کدپستی : 8919935874-8919935876
  • تلفن : 36268340-035